23 Ingrediënten Healthy breakfast

Het eten van veel verschillende kleuren, soorten groenten, kruiden, fruit, noten, vezels en gezonde vetten zorgen voor variatie. Je lichaam heeft dit nodig om jou goed te laten functioneren. Dagelijks 500 gram groenten eten zorgt voor gezonde darmen en een gezonde darmflora, dit is de basis om je lichaam zo gezond mogelijk te houden. Huidproblemen ontstaan meestal niet wanneer je darmen optimaal in balans zijn. Zorg goed voor jouw darmen, dan zorgen jouw darmen goed voor jou. Eet dagelijks een van mijn ontbijtsalades om je huidprobleem van binnenuit te herstellen.

Dit groenten ontbijt bevat 23 ingrediënten:

  1. gekookt ei
  2. baby avocado
  3. venkel
  4. wortel
  5. komkommer
  6. mango
  7. walnoten
  8. pistachenoten
  9. hazelnoten
  10. 1 macadamianoot
  11. paranoten
  12. pompoenpitten
  13. hennepzaad
  14. sesamzaad
  15. dille
  16. bieslook
  17. tijm
  18. kaneel
  19. appelvezel
  20. scheutje Bragg ACV
  21. 1 el walnootolie
  22. zeezout
  23. peper

Neem de ingrediënten naar eigen behoefte. Doe het op gevoel, dan zit je altijd goed ;-)!

Geniet van je heerlijke gezonde maaltijd!

Bianca Buijs

Heb je mijn hulp nodig? Maak dan een afspraak.
Vul het contactformulier in of bel: 06-18947255

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.