Warm ontbijt met peer groenten en noten

Ingrediënten:

Zo maak je dit heerlijk warme groenten peer ontbijtje klaar.

  • Snij de groenten klein, doe ze in een steelpannetje in beetje water en laat ze zachtjes koken tot ze beetje zacht zijn. Wanneer je de groenten even kort kookt dan zijn ze makkelijker verteerbaar voor je maag en darmen. Wel zo fijn bij een spijsvertering die nog niet optimaal werkt.
  • Los wat arrowroot of kuzu op in beetje koud water en voeg dit toe aan het vocht van de groenten. Je krijgt nu een heerlijke groentenpap. Schil de peer en snij deze in stukjes en voeg het toe aan de warme groenten. Laat de peer even kort meewarmen op een laag vuur.
  • Kook ondertussen een eitje. Wist je dat een zacht eitje makkelijker verteerbaar is voor je maag.
  • Doe de groentenpap in een kom voeg 1 dl Ghee kokos, noten pitten en zaden naar keuze eraan toe voor de goede vetten.
  • Beetje himalayzout erover en smullen maar!

Geniet van je heerlijke gezonde maaltijd!

Bianca Buijs

Heb je mijn hulp nodig? Maak dan een afspraak.
Vul het contactformulier in of bel: 06-18947255

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.